Loono a Gynella se společně budou starat, aby to Češi měli Dole dobrý
Nezisková organizace Loono a značka Gynella zabývající se komplexní intimní péčí, hygienou a podporou plodnosti spojily síly v nové osvětové kampani Dole dobrý. Tématem projektu, se kterým Loono plánuje do konce příštího roku projet celé Česko, je pohlavní a reprodukční zdraví.
Až 20 % osob v produktivním věku má potíže s plodností a až 50 % mužů starších 50 let má erektilní dysfunkci, o které se stydí mluvit. Nejen tato mnohdy tabuizovaná témata Loono transformuje do zábavných workshopů a veřejných diskuzí, s nimiž navštěvuje města, školy, soukromé firmy, ale i veřejné akce. „V rámci projektu Dole dobrý naučíme laickou veřejnost, jak se správně starat o své reprodukční orgány. Kromě prevence sexuálně přenosných onemocnění a neplodnosti budeme návštěvníky workshopů učit, jak na intimní hygienu nebo jak předcházet neplodnosti, potížím s erekcí či únikem moči. Jsme moc rádi, že nás Gynella v našem snažení podpoří a pomůže nám bořit tabu a šířit povědomí o prevenci do všech koutů České republiky,“ říká MUDr. Kateřina Vacková, zakladatelka Loono.
Právě šíření osvěty v oblasti intimního zdraví je tím, čemu se intenzivně věnuje značka Gynella. Boření mýtů o intimní péči a hygieně u žen a dívek je také klíčovým obsahem kampaně s názvem „Dole bez starostí“, kterou spustila na začátku loňského roku. „Projekty Loono sledujeme již dlouhou dobu a kampaň #doledobrý jsme se rozhodli podpořit vzhledem k problematice, kterou se zabývá a která je i nám velmi blízká. Gynella se snaží o to podobné s projektem #dolebezstarosti. Věříme, že díky osvětě nebudou již některá témata tabu,“ říká MUDr. Jaromír Frič, CSc., Generální ředitel a zakladatel společnosti Heaton.
Jako generální partner se Gynella aktivně zapojí do plánovaných zábavně edukativních workshopů, seminářů a nově i podcastů. V příštím roce od dubna do srpna se s kampaní Dole dobrý setkají také návštěvníci více než dvacítky letních festivalů.